Een hogere conversie = Méér resultaat

Kun je beter een rode of een groene button gebruiken voor de contactknop?
Moet je de bezoeker meer aan de hand nemen of is er een betere Call-to-Action nodig? Wat kun je verbeteren aan jouw huidige website zodat meer mensen jouw een e-mail sturen? Is de informatie duidelijk? Met een website die jouw bezoeker als prettig en duidelijk ervaart realiseer je meer resultaat. Of niet?

Meer bezoek
Als je je winkel eenmaal op orde hebt, dan moet je gaan zorgen dat er mensen langskomen die we kunnnen kwalificeren als prospects. Mensen die hun N.A.W. gegevens achterlaten en direct of iets later jouw product of dienst kopen.

Meer weten? Stuur ons een e-mail >>

Onze aanpak

1. Analyse webstatistieken
2. Expertanalyse
3. Gebruikerstesten
4. Copywriting
5. Zoekmachine marketing & Social media
6. Internet marketing campagnes
7. Affiliate marketing
8. E-mail marketing
9. Meten, testen en verbeteren
10. Duidelijke rapportages

Samen met jou kijken we welke aanpassingen de beste resultaten opleveren, waardoor het doel van jouw website gehaald wordt.